zaterdag 27 februari 2010

Omelet met pompoen, gorgonzola en salie



Ik vond dit recept op de blog van Closetcooking.
Ik had nog een halve pompoen in mijn koelkast liggen, die ik moest opmaken. Toen ik dit recept zag, dacht ik: Dát ga ik maken!



Snijd een halve pompoen in blokjes en bak die 10 minuten in een koekenpan.
Snipper een ui en hak een teentje knoflook en voeg toe aan de pan.
Kluts 4 eieren met wat zout en peper en giet bij de pompoen. Verdeel gorgonzola erover en bestrooi met salie .
Wacht tot de eieren bijna gaar zijn en de gorgonzola gesmolten.

Butternut Squash and Caramelized Onion Omelette with Gorgonzola and Sage

I found this recipe on Closetcooking blog.
I liked it immediately, and because I had half a squash in my fridge which needed to be used up, I decided to give it a go.
It was delicious.

You can find the recipe here.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...