zondag 13 mei 2012

Pad Thai



In deze post probeer ik een nieuwe methode uit van recepten opschrijven. Ik merk aan mezelf dat ik vaak kwijtraak waar ik gebleven ben als ik een recept probeer te volgen. Een uitgeschreven recept is daarmee voor mij niet zo overzichtelijk. En ik hou juist van overzichtelijk. Ik zat daar eens wat over na te denken, en kwam op dit idee. Ik schrijf het op in tabelvorm. Eens kijken of het bevalt. Wat vinden jullie?

Dit gerecht staat al een tijdje op mijn to-do lijstje. En aangezien ik de laatste tijd wat in de Thaise hoek aan het koken bent, kon deze niet uitblijven. Het mooie ervan vind ik dat optimaal gebruik wordt gemaakt van de garnalen, door de schillen en koppen niet weg te gooien, maar te bakken in de olie. Zo geven deze hun smaak af aan de olie, en dat proef je in het gerecht. Ik vond dit een toppertje.






Bron:

QR-code naar boodschappenlijst:







1 opmerking:

  1. Structuurkip als ik ben ontleed ik ook uitgeschreven recepten. Gewoon simpel: ingrediƫnten en bereiding. En het liefst geen woord teveel.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...